خانه / اخبار و اطلاعیه های مهم / راهنمای ثبت، تایید و اعتراض نمرات در سامانه گلستان توسط اساتید و دانشجویان

راهنمای ثبت، تایید و اعتراض نمرات در سامانه گلستان توسط اساتید و دانشجویان

قابل توجه کلیه دانشجویان و اساتید دانشگاه

راهنمای ثبت، تایید و اعتراض نمرات در سامانه گلستان توسط اساتید و دانشجویان از آدرس ذیل قابل دسترسی می باشد. لازم به ذکر است مهلت ثبت و پاسخگویی به اعتراضات، حداکثر ۳ روز پس از ثبت اولیه نمرات توسط استاد در سامانه می باشد. لذا نسبت به زمانبندی مذکور دقت نمایید. 

نیازمندیها و نحوه اتصال به سیستم گلستان

‏۱- نصب مرورگر (‏Internet Explorer 8.0 (IE 8.0‎‏.‏

۲- فارسي كردن سيستم.‏

‏۳- تنظيم صحيح تاريخ كامپيوتر.‏

۴- تنظيم وضوح صفحه نمايش به حالت حداقل ۸۰۰ × ۶۰۰ Pixels .

۵- نصب فونتهاي سيستم گلستان فايل حاوي فونت ها …

۶- ورود به سيستم با استفاده از نام و كلمه عبور.‏

در صورت لزوم به بخش نيازمنديها و نحوه اتصال به سيستم جامع آموزش گلستان مراجعه نماييد.
تذكر: براي مشاهده اين بخش لازم است نرم افزار Adobe Acrobat Reader بر روي کامپيوترتان نصب شده باشد.

راهنمای استاد

راهنمای دانشجو

همچنین ببینید

images

ساعات حرکت سرویسهای درون شهری دانشگاه از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند : از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ تیرماه سال ...